Από: SigmaLive

Άρχισε η ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου

Άρχισε η ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου
Δημοσιεύθηκε: Φεβρουαρίου 07, 2024-19:39 View: 38

Άρχισε η καινοτόμος ψηφιακή εκστρατεία προώθησης του προορισμού “Πάφος” σε πέραν των 10 χωρών, σύμφωνα με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρειάς, μέσα στα πλαίσια των προσπαθειών για περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου “Προορισμός “Πάφος”, ξενοδόχοι της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑΣΥΞΕ, η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα αρχίζουν από σήμερα μέχρι και τον Δεκέμβριο 2024 σε 3 φάσεις, στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €210.000. «Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο», προστίθεται. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις χώρες του Hνωμένου Bασιλείου, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας, Γαλλίας κ.α ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς. Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάσσονται και φέτος, όπως προστίθεται, η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, «ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube και το Facebook, πλατφόρμα Channel factory». Πηγή: ΚΥΠΕ

Read this on SigmaLive