Από: SigmaLive

Κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Καλαβασο-Καθημερινή η ταλαιπωρία των οδηγών (vid)

Κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Καλαβασο-Καθημερινή η ταλαιπωρία των οδηγών (vid)
Δημοσιεύθηκε: Σεπτεμβρίου 12, 2024-09:00 View: 10

Στην έξοδο της Καλαβασού βρέθηκε η κάμερα του Σίγμα όπου βρίσκονται σε εξέλιξη οδικά έργα από τις 9 Σεπτεμβρίου για την επιδιόρθωση της γέφυρας που υπάρχει στο σημείο. Από το πρωί της Πέμπτης στο σημείο παρατηρείται πυκνή τροχαία κίνηση λόγω των οδικών έργων καθώς σημειώνονται ουρές χιλιομέτρων από τα οχήματα. Υπενθυμίζεται ότι το Τμήμα Δημοσίων Έργων σε ανακοίνωση αναφέρει ότι για την περίοδο 09/09/2024-23/12/2024, στη γέφυρα Καλαβασού στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας – Λεμεσού παρά τον κόμβο Ζυγίου, θα διεξάγονται εργασίες αναβάθμισης της γέφυρας. Στη συνέχεια στο Πρωτοσέλιδο φιλοξενήθηκε ο συγκοινωνιολόγος Λουκάς Δημητρίου ο οποίος ανέφερε ότι «προφανώς πρέπει να γίνονται έργα για να βελτιώνουμε ή να συντηρούμε την υποδομή μας. Θα ήτανε πιο λογικό να γίνουν έργα σε τέτοια σημεία και περιόδους που δεν έχουμε κίνηση όπως τον Αύγουστο. Αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό γιατί το κάθε έργο έχει τον προγραμματισμό του. Καλό θα ήταν να είχαν γίνει μέσα στο καλοκαίρι γιατί μιλάμε για ένα κλείσιμο που θα διαρκέσει 2-3 μήνες. Από την άλλη δεν μπορούμε να βάλουμε σε κίνδυνο τον κόσμο που θα χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο κάνοντας έργα μόνο την νύχτα ή κάνοντας εκ περιτροπής ρυθμίσεις». Μετέπειτα και μιλώντας για την Λεμεσό είπε ότι «αντιμετωπίζει σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα ανεξαρτήτως των έργων που γίνονται. Οι δρόμοι της Λεμεσού είναι πλημμυρισμένοι με οχήματα, η Λεμεσός πρέπει να λάβει δραστικά μέτρα. Πλέον έχουμε τόσα οχήματα που δεν μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε όλοι ταυτόχρονα. Πρέπει να επενδύσουμε ή να βάλουμε την προσοχή μας αλλού και συγκεκριμένα στις δημόσιες συγκοινωνίες. Πρέπει να προσπαθήσουμε να αφήσουμε ένα ποσοστό του κόσμου να αφήσει τα οχήματα του και να χρησιμοποιεί τα λεωφορεία. Το ποσοστό που χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή τις δημόσιες συγκοινωνίες είναι το πολύ 5%. Πρέπει να βελτιώσουμε δραστικά τις δημόσιες συγκοινωνίες για να φτάσει το 5 στο 15% για να δούμε μεγάλη αλλαγή».

Read this on SigmaLive