Από: SigmaLive

Σύνδεσμος Επιχ. Δημοσκοπήσεων: Το κοινό να ελέγχει την ταυτότητα ερευνών

Σύνδεσμος Επιχ. Δημοσκοπήσεων: Το κοινό να ελέγχει την ταυτότητα ερευνών
Δημοσιεύθηκε: Απριλίου 24, 2024-14:09 View: 11

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς Κύπρου, (ΣΕΔΕΑΚ), καλεί το κοινό να είναι προσεκτικό κατά την ενημέρωση από δημοσκοπήσεις και πάντα να ελέγχει την ταυτότητα της έρευνας. Σε ανακοίνωσή του ενόψει των εκλογών 2024, όπου και διεξάγεται μεγάλος αριθμός δημοσκοπήσεων επισημαίνει ότι η δημοσκόπηση είναι ένας δημοκρατικός, επιστημονικός και διεθνώς αναγνωρισμένος θεσμός, που διαχρονικά χρησιμοποιείται για την καταγραφή της κοινής γνώμης σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Υπενθυμίζει επίσης ότι, για κάθε δημοσκόπηση που δημοσιοποιείται, με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ερευνών (ESOMAR), πρέπει να γνωστοποιείται η ταυτότητα της έρευνας. Αυτή η ταυτότητα πρέπει να συμπεριλαμβάνει την εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα, τον πληθυσμό που καλύφθηκε, το μέγεθος του δείγματος, τις ημερομηνίες συλλογής στοιχείων, τη μέθοδο συλλογής στοιχείων (τυχαία δειγματοληψία, ποσοστώσεις), το είδος έρευνας (προσωπική, τηλεφωνική, διαδικτυακή, μεικτή) και σε περίπτωση μεικτής έρευνας, την αναλογία δείγματος που καλύφθηκε με κάθε είδος. Επιπλέον, πρέπει να δηλώνεται κατά πόσο τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν. Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ, τα οποία και δεσμεύονται να τηρούν τις προϋποθέσεις δημοσιοποίησης δημοσκοπήσεων είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, CYMAR Market Research, MRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, Pulse Market Research, RAI Consultants, Retail Zoom και Analytica. Πηγή: ΚΥΠΕ 

Read this on SigmaLive