Το νέο λογότυπο «Love Cyprus» μας κόστισε €12.000

3 μήνες πριν
ΝΕΑ ΚΥΠΡΟΣ | 
€12.000 κόστισε στο Δημόσιο το νέο brand identity και λογότυπο του Υφυπουργείο Τουρισμού, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Τουρισμού, Τάσος Περδίο, που μίλησε στον Άστρα. Όπως είπε, η ανάληψη του έργου έγινε μέσω της διαδικασίας προσφοροδότησης με τις δημόσιες διαδικασίες που προβλέπονται και επιλέχθηκε η πιο χαμηλή προσφορά. Σχολιάζοντας τις αρνητικές αντιδράσεις γύρω από το νέο λογότυπο, ο κ. Περδίος ανέφερε ότι δίνει την ευκαιρία στον πολίτη να φανταστεί τι είναι η Κύπρος, ενώ σημείωσε ότι είναι ευέλικτο για αξιοποίησή του. Όπως είπε, αναλόγως θεματολογίας, θα υπάρχουν διάφορες μορφές του λογοτύπου και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με 40-50 διαφορετικούς τρόπους. Κληθείς να απαντήσει στις επικρίσεις κόσμου που το βρίσκει μέτριο και χωρίς φαντασία, ο Υφυπουργός είπε πως η κριτική είναι καλοδεχούμενη ωστόσο το Υφυπουργείο εισέπραξε θετικά σχόλια από συνεργάτες τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό. Δύσκ&...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο