Συνεργασία Εκπαιδευτικών με Εμπειρογνώμονες μέσα από το Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

1 μήνα πριν
ΝΕΑ ΚΥΠΡΟΣ | 

Συνεργασία Εκπαιδευτικών με Εμπειρογνώμονες μέσα από το Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

Tο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (ΠΙΚ) του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ) διοργάνωσε βιωματικό εργαστήριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο σχολείο τους, στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) και της συνεργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου με υποτρόφους του Οργανισμού Fulbright. Συγκεκριμένα, το Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας συνεργάστηκε με την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Bucknell University των ΗΠΑ δρα Lara Dick, η οποία βρίσκεται στην Κύπρο ως υπότροφος του Προγράμματος Fulbright και συνεργάζεται με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, προσφέροντας σεμινάρια σχετικά με την αξιοποίηση της τεχνολογίας στη διδακτική των Μαθηματικών. Το Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας συμμετέχει στο Πρόγραμμα ΥΕΜ με θέμα «Αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας και Ψηφιακά Υπεύθυνη Συμπεριφορά  με στόχο τη Βελτίωση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων». Το Πρόγραμμα ΥΕΜ συντονίζεται από την εκπαιδευτικό του σχολείου κ. Μαρία Αντωνίου και υποστηρίκτρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι η δρ Έφη Παπαριστοδήμου.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος ΥΕΜ και με έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Αλάμπρας, συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο με τη δρα Lara Dick, σε χρόνο συνεδρίας προσωπικού του σχολείου, χθες Τρίτη 23 Μαΐου 2022, όπου η ακαδημαϊκός/εμπειρογνώμονας παρουσίασε διαδραστικά εφαρμογές για τη διδακτική των Μαθηματικών με την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Μέσα από το βιωματικό εργαστήριο οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εξοικειώθηκαν με διάφορες εφαρμογές εικονικής αναπαράστασης (virtual manipulatives) για τη διδασκαλία των Μαθηματικών, συζήτησαν τη σύνδεσή τους με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών και δημιούργησαν δραστηριότητες για εφαρμογή στην τάξη. Τα μέλη του προσωπικού χρησιμοποίησαν τις ταμπλέτες (tablets) του σχολείου, ώστε να υπάρξει άμεση αλληλεπίδραση και σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική πραγματικότητα της τάξης. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με την παρούσα δράση και την αξιοποίηση των ποικίλων δομών του, στοχεύει στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών στη συνεχή και αδιάκοπη πορεία της επαγγελματικής τους μάθησης, μέσω των νέων σύγχρονων τεχνολογιών.

 ΙΠ

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο