Σε ποιο σημείο παύει η επένδυση στην εμπειρία του πελάτη να αποδίδει στην κερδοφορία της επιχείρησης;

1 μήνα πριν
ΝΕΑ ΚΥΠΡΟΣ | 
Η καθημερινότητά μας και ο παραδοσιακός, κατ’ ιδίαν τρόπος εργασίας, μάθησης, κοινωνικοποίησης και αλληλεπίδρασής μας με επιχειρήσεις ως καταναλωτές έχει αλλάξει οριστικά, αλλαγή η οποία προκύπτει ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19 και του συνεπαγόμενου αυξημένου ρυθμού ψηφιακού μετασχηματισμού, φαινόμενο γνωστό ως «Double Disruption».Οι πελάτες στη νέα πραγματικότητ&...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο