Λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου για διαχείριση κρουσμάτων και επαφών COVID-19 – Όλες οι πληροφορίες

1 μήνα πριν
ΝΕΑ ΚΥΠΡΟΣ | 
Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου που θα είναι στη διάθεση των πολιτών επί καθημερινής βάσεως (Δευτέρα – Κυριακή) από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ, ανακοινώνει το Υπουργείο Υγείας, στο πλαίσιο των προσπαθειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα σχετικά με τη διαχείριση θετικών περιστατικών και στενών επαφών COVID-19. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν, καλώντας στα πιο κάτω τηλέφωνα, τα οποία αναγράφονται και στις οδηγίες που αποστέλλονται μέσω γραπτού μηνύματος στα θετικά περιστατικά και στις επαφές. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22421600, 22495671, 22495666, 22421745, 22570588, 22514264, 22514258, 22514259, 22771923. Συστήνεται όπως οι ενδιαφερόμενοι ακολουθούν προσεκτικά τις ηχογραφημένες οδηγίες, πριν επιλέξουν να παραπεμφθούν σε αρμόδιους λειτουργούς για τα θέματα που περιγράφονται πιο κάτω: -Για τη συμπλήρωση και ηλεκτρονική καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμα «Phase» (Επιλογή 1) -Για θέματα ιχνηλάτησης και για αμφιλεγό...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο