Από: SigmaLive

ΠΟΒΕΚ: «Συνηθισμένη μέρα» αντί για Black Friday σήμερα

ΠΟΒΕΚ: «Συνηθισμένη μέρα» αντί για Black Friday σήμερα
Δημοσιεύθηκε: Νοεμβρίου 29, 2024-19:24 View: 17

«Ξεδοντιασμένο» χαρακτήρισε τον θεσμό του Black Friday ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Στέφανος Κουρσάρης, μιλώντας στο ΚΥΠΕ, σημειώνοντας ότι στην αγορά σήμερα ήταν μια «συνηθισμένη μέρα». «Είναι μια συνηθισμένη μέρα σήμερα», είπε, προσθέτοντας ότι οι επιχειρήσεις έχουν «ξεδοντιάσει» το Black Friday. «Έχουμε επισκεφτεί την αγορά. Ήταν μια συνηθισμένη μέρα. Δεν υπήρχαν ουρές σε κανένα κατάστημα, ακόμα και στα μεγάλα καταστήματα που σήμερα θα είχαν την τιμητική τους. Τίποτα το ιδιαίτερο», ανέφερε. Σημείωσε ότι θεσμούς που λειτουργούν σε άλλες χώρες με επιτυχία, όπως το Black Friday, τους «έχουμε υποβαθμίσει από μόνες μας οι επιχειρήσεις», καθώς οι εκπτώσεις ξεκινούν πολύ πιο νωρίς, ακόμα και μία-δυο βδομάδες νωρίτερα για το Black Friday, που υποτίθεται ότι αφορά μεγάλες εκπτώσεις για μια μόνο μέρα. «Έχει χάσει την ουσία του και ως εναρκτήριο λάκτισμα για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, την οποία η αγορά περιμένει με ανυπομονησία και ταυτόχρονα έχει δημιουργήσει και υποψιασμένους καταναλωτές», είπε. Ο κ. Κουρσάρης σημείωσε ότι όσον αφορά τις εκπτώσεις στην Κύπρο επικρατεί «πλήρης αναρχία», καθώς ο θεσμός δεν είναι θεσμοθετημένος, όπως είναι σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, με συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και νομικά ρυθμισμένος. «Όταν ένα κατάστημα κάθε λίγο ή και ολόχρονα διαφημίζει εκπτώσεις, δεν γινόμαστε πιστευτοί από τον κόσμο, εξ ου και πολλά παράπονα των καταναλωτών», είπε. Πρόσθεσε ότι η ΠΟΒΕΚ έχει θέσει επανειλημμένα και θα ξαναθέσει στο Υπουργείο Εμπορίου το αίτημα να επαναφέρει τον θεσμό των ξεπουλημάτων, προτείνοντας από δύο χρονικές περιόδους που ήταν παλιά, να γίνουν τέσσερις, «αλλά οργανωμένα όλες οι επιχειρήσεις για συγκεκριμένες περιόδους, με πολύ χαμηλότερες τιμές, για να επωφελούνται και οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές», είπε. Σημείωσε, ωστόσο, ότι υπάρχουν έμποροι σήμερα που δεν πείθονται και τους συμφέρει να υπάρχει αυτή η «αναρχία», αναφερόμενος κυρίως σε συμφέροντα μεγάλων αλυσίδων που έχουν τη δυνατότητα της διαφήμισης. «Θα συνεχίσουμε να το παλεύουμε», κατέληξε. Πηγή: ΚΥΠΕ 

Read this on SigmaLive