
Ο Βουλευτής του ΕΛΑΜ Σωτήρης Ιωάννου, μιλώντας στην εκπομπή «Από Μέρα σε Μέρα» του ΡΙΚ, ευχαρίστησε τους πολίτες για τη στήριξή τους προς το Κίνημα, τονίζοντας ότι η αύξηση των ποσοστών και ο διπλασιασμός της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης συνοδεύονται από αυξημένες ευθύνες και διάθεση για ουσιαστική προσφορά.
Αναφέρθηκε στις προτεραιότητες του ΕΛΑΜ για τη νέα κοινοβουλευτική θητεία, δίνοντας έμφαση στη στήριξη της κυπριακής οικογένειας, των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, στην ενίσχυση της ασφάλειας και στην προώθηση πολιτικών που εξυπηρετούν τα συμφέροντα των Κυπρίων πολιτών.
Για τη Λάρνακα, υπογράμμισε την ανάγκη οι αναπτυξιακές προοπτικές της πόλης να έχουν στο επίκεντρο τον πολίτη, ενώ τόνισε ότι η ασφάλεια παραμένει βασική προτεραιότητα για την επαρχία.