Από: OmegaLive

Τα νεότερα για την υγεία του 23χρονου εργαζόμενου του Δήμου που έπεσε από σκυβαλοφόρο Ήταν στην εντατική

Τα νεότερα για την υγεία του 23χρονου εργαζόμενου του Δήμου που έπεσε από σκυβαλοφόρο  Ήταν στην εντατική
Δημοσιεύθηκε: Μαΐου 16, 2026-15:21 View: 19

Θετικά είναι τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του 23χρονου εργαζόμενου του Δήμου Στροβόλου, ο οποίος τραυματίστηκε εν ώρα εργασίας όταν, κάτω από συνθήκες που ακόμη δεν έχουν ξεκαθαρίσει πλήρως, έπεσε από σκυβαλοφόρο όχημα. Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο...

Read this on OmegaLive