Η σημασία της διεπιστημονικής προσέγγισης: H περίπτωση των Μοναδικών Χαμόγελων

1 εβδομάδα πριν
ΝΕΑ ΚΥΠΡΟΣ | 
Αναστασία Χ’ Γιαννακού Επιστημονική Υπεύθυνη ΚέντρουΕιδική ΠαιδαγωγόςPh.D.   Πολυθεματικότητα/Διεπιστημονικότητα και αναπηρία• Πολυθεματικότητα είναι ένας κατεξοχήν όρος που χρησιμοποιείται στο χώρο της αναπηρίας. • Ως πολυθεματικότητα ορίζεται η συνεργασία σε τακτή βάση και ο προγραμματισμός όλων των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών, θεραπευτών, γιατρών και γονέων του παιδιού, με στόχο την συμπόρευση σχετικά με τη περίπτωση ενός παιδιού με αναπηρίες• Αναγκαία και επιβλητική ανάγκη η πολυθεματικότητα στην αναπηρία-ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ• Ανάγκη για σχεδιασμό ενός πλαισίου, ο οποίος να μπορεί να αγκαλιάσει έμπρακτα τη διαφορετικότητα και τις σύνθετες ανάγκες τις οποίες έχουν τα άτομα με σπάνια γενετικά σύνδρομα και όχι μόνο, με γνώμονα το σεβασμό και την κατανόηση. Προβλήματα που παρατηρούνται
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο